top of page

על בלוג, קידום אתרים ואיך נוכל לעשות את זה בקלות?

עודכן: 7 באפר׳ 2020


אחת הדרכים לקידום אתר היא פתיחת בלוג באתר.

כל בעל עסק שיש לו אתר (ולא משנה על איזה פלטפורמה הוא נבנה) יוכל להקים בלוג בו ישתף את העוקבים, לקוחות, וגולשים בתוכן איכותי שקשור לעסק.


תוכן איכותי צמד מילים שיכולות להתפרש אחרת בכל אתר ובכל עסק, על פי העיסוק ותחומי העניין. פוסטים בבלוג יכולים לכלול טיפים, מאמרי תוכן מקצועיים, סיפורי לקוחות, תובנות, כל דבר שנכון לעסק ומתאים לו. אני ממליצה לחשוב על הקהל שלכם ולבחור באסטרטגיית תוכן שתתאים לו ותשרת אותו בצורה הטובה ביותר.


איך הבלוג יכול לסייע לקידום אורגני של האתר?

  1. גוגל אוהב תוכן דינמי ואיכותי (תוכן דינמי = תוכן מתעדכן), באופן זה האתר יהיה פעיל כל הזמן ויקודם ע״י גוגל באופן אורגני. כשגוגל סורקת את האתר ורואה שיש תנועה באתר - באמצעות תוכן מעניין, ייחודי ורלוונטי - היא מבינה שזה אתר שכדאי לקדם.

  2. תוכן איכותי יביא גולשים לאתר וייצור תנועה, ברגע שהגולשים והעוקבים יודעים ומכירים בערך של הבלוג הם יחזרו לאתר ויצרו את התנועה שגוגל אוהב ויביאו לקידום אורגני.

  3. שילוב של לינקים שונים בתוך תוכן - כלומר מתן עוד ערך על ידי חיבור למאמרים קודמים או לתכנים רלוונטיים - מוביל גם הוא לקידום האתר ולכן כל תוכן חדש שמתחבר לתוכן קיים - מקדם עוד קצת את האתר ברשימת תוצאות החיפוש.

  4. שימוש במילות מפתח רלוונטיות, בצורה טבעית וזורמת, מקדמת גם היא את האתר בגוגל - על פי שימוש בביטויי המפתח שהגולשים שלכם משתמשים בהם כשהם מחפשים שירותים ומוצרים דומים לשלכם בגוגל.


נכון, לא כולנו נולדנו בלוגרים, ולא לכולם כשרון כתיבה,

ובכל זאת הבנו את הערך שיוכל לתת לנו הבלוג


{ איך נעשה את זה נכון ובקלות }


נתחיל מתכנון ומחשבה, על מה נכתוב?

  • ניצור תוכן איכותי שקשור בעסק

  • נבדוק מה הלקוחות שלנו אוהבים לקרוא

  • נשקיע מחשבה בשאלה מה נוכל לתת להם שייתן להם ערך

  • נקשיב לשאלות חוזרות ונשנות ונפתח אותן לפוסט

  • נתכנן את כתיבת הבלוג מראש - על מה נכתוב בכל חודש? ומה בחודש הבא?

  • ננסה לכתוב כמה פוסטים מראש ולתזמן אותם.

נכתוב את הפוסטים תוך מחשבה על מבנה תוכן נכון:

  • מבנה כותרות ופסקאות (נדמיין קריאת עיתון - אנחנו מתחילים מסריקת הכותרות בעמוד ורק אם הן מעניינות אנחנו נכנסים לעובי הקורה וקריאת כל הכתבה)

  • כותרת אחת ראשית: H1

  • כותרות משניות: H2-H6

  • ניצור חלוקת פסקאות (P) וניצור חוויית קריאה ברורה עם הרבה מרווח ומנוחה לעיניים.

  • כאשר נעלה את הפוסט לבלוג נקפיד לבדוק את כל הפרטים שקשורים בקידום האתר (seo) ומתרחשים בממשק העריכה של הפוסט.

  • נקפיד לשלב מילות מפתח בטקסט,

  • כתובת url קצרה ועניינית

  • כותרת למאמר mate title (לעתים הכותרת תהיה ארוכה ולכן מומלץ להתאים אותה לתצוגת סלולר ולקצר אותה)

  • תיאור בפסקה קצרה למאמר meta description

  • שיוך לקטגוריות רלוונטיות

  • במידה ואפשר שיוך לפוסטים קשורים - כלומר לינקים רלוונטיים

  • את כתובת האתר נרשום באנגלית - וזאת כדי שכתובת האתר תראה טוב שנשתף את הפוסט ברשתות חברתיות (ולא כבליל של אותיות וסימנים)

(באתר וויקס לא נוכל להגדיר בתוך הפוסט תגיות כותרת ולכן חשוב שנעצב את הטקסטים כך שיראו ככותרות ופסקאות)


נשווק וניצור תנועה לאתר


קידום אתרים נוצר גם מתנועת גולשים לאתר. לכן חשוב להעלות את הלינק למקומות הרלוונטיים בו

נמצא קהל היעד שלנו. כמו: עמוד פייסבוק עסקי, קבוצות, לינקדין, אינסטגרם ועוד. בנוסף, נשלח ניוזלטר

לרשימת התפוצה שלנו, בו נספר על הפוסטים האחרונים שעלו לבלוג.


כל הפעולות האלו יחד יוכלו לעזור לתוכן שלנו לשרת אותנו - גם להוסיף עניין ותוכן לעסק וגם לקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל.

(נ.ב. אני לא מקדמת אתרים, אך כן ממליצה להבין מה זה אומר קידום אתרים)

מוזמנים לצור קשר ממש כאן

25 צפיות0 תגובות
bottom of page