top of page

אפליקציית וויקס לנייד, כך תוכלו לנהל את העסק מכל מקום



איך אתם מנהלים את האתר?

איך אתם שומרים על קשר עם הלקוחות?

עד כמה אתם זמינים ללקוחות?

יודעים מתי קיבלתם הודעה מלקוח שגלש באתר?

חוששים לפספס הודעות?

בעסקים רבים האתר הוא לב העסק, בו מרוכזים רוב השירותים ואפילו החנות המקוונת.

אנחנו בתנועה ולא תמיד יושבים ליד המחשב לנהל את העסק, אבל לא יכולים לפספס אף רגע בעסק.

החיים שלנו מתרכזים יותר ויותר לתוך הנייד,

כמעט הכל אפשר לעשות היום בנייד אפילו לנהל את האתר בנייד!

לוויקס יש פתרון,

למי שעדיין לא מכיר אני רוצה להציג את האפליקציה של וויקס לנייד Wix App.

שמאפשרת לנו שליטה על העסק מהנייד בכל מקום.

המאמר הבא תורגם במיוחד בשבילכם מהבלוג של וויקס


לנהל את העסק בדרכים! פגוש את אפליקצית  Wix app

אתר האינטרנט שלך הוא הלב של הנוכחות המקוונת שלך. זה המקום שבו מוצרים ושירותים מדהימים שלך לבוא יחד במקום אחד כדי לראות את כל. אבל יצירת אתר אינטרנט היא רק ההתחלה, אז זה הזמן לנהל את העסק שלך באינטרנט. עבור רוב בעלי עסקים קטנים, ההפעלה העסק שלך יכול להיות קשה כאשר אתה כל הזמן בדרכים. ואנחנו יודעים שאתה! לכן יצרנו פתרון שמאפשר לך לנהל את הבלוג, החנות המקוונת ועסקי המלון שלך מהנוחות של המכשיר הנייד שלך. היכרות עם Wix App החדשה : נועד לתת לך עד כה הודעות על העסק שלך, כך שלעולם לא תחמיץ דבר! למד את כל הפונקציות מדהים Wix App מציעה לעשות את החיים שלך קצת יותר קל.

תכונות ייחודיות

בהתאם לאתר שלך, Wix App יבצע פעולות שונות - בהתאמה אישית לצרכים העסקיים של העסק שלך. עם פתיחת Wix App, תמצא עדכון מתוכנן היטב המציג את כל הפעילות החשובה ביותר של האתר שלך. עם אפשרות זו נייד חדש, אתה תמיד יש בדיוק מה שאתה צריך, כאשר אתה צריך את זה! אבל יש עוד:


  • להיות בקשר עם המבקרים Wix Engage

בדומה לגרסת שולחן העבודה של האתר שלך, Wix Engage לנייד מאפשר לך לקבל הודעות בזמן אמת כאשר לקוחות שולחים לך הודעה, להירשם לניוזלטר, לבצע הזמנה, לקבל חשבונית ועוד - כך שתוכל להגיב בקלות ולעולם לא להחמיץ עופרת. אין צורך לחכות על ידי המחשב יותר - אם אתה מחוץ לסידורים או שיש לך פגישה אתה תהיה מעודכן ממש על המקום.

  • קבל בברכה את הלקוחות שלך בצ'אט חי

עם Wix App התקשורת שלך עם לקוחות פשוט יש יותר! כעת תוכל לקבל התראות כאשר יש לך מבקר באתר ואפילו לראות היכן הוא נמצא באתר שלך - ישירות מהמכשיר הנייד שלך. אתה יכול להתחיל שיחה ולעזור להם למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים, סגור עסקאות נוספות ולספק שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. אל תשכח להתקין את אפליקציית המבקרים באתר שלך משוק האפליקציות, כך שתוכל לשוחח בצ'אט באמצעות נייד!


  • ניהול חנות מקוונת שלך

אם אתה מנהל חנות מקוונת, תוכל להשתמש באפליקציה כדי להציג את ההזמנות שלך ואת הפרטים שלה, לסמן הזמנה כפי ששולמה, או בזמן שאתה במשרד הדואר, לשנות את הסטטוס ששולם ומילא. בנוסף, תוכל לעקוב אחר הזמנות עם מספר מעקב ולשלוח דוא"ל אישור.
הוסף מוצרים חדשים לחנות המקוונת שלך ישירות, ערוך ושנה את החשיפה שלהם והוסף הנחות לפריטים. כל הפעולות שבוצעו באפליקציה מועברות אוטומטית לגרסת שולחן העבודה של מנהל החנות שלך.

  • יצירת בלוגים בדרכים wix blog

הצג את המאמרים האחרונים שלך, הוסף פוסט חדש ושתף את העבודה שלך בערוצי המדיה החברתית שלך.

אתה יכול ליצור פוסט בבלוג ולהוסיף תמונות ישירות מהמכשיר הנייד שלך. השתמש בכל התכונות המתקדמות של הבלוג שלך כגון: לכתוב הודעות, לבחור הודעות מובלט, לקחת / להעלות תמונות לפוסטים שלך, וכמובן, עדכון, להתאים אישית ולנהל את הבלוג שלך בכל מקום, בכל פעם. וכאשר אתה מוכן לשתף את הבלוג האחרון שלך עם העולם, שתף במהירות את הפוסט ברשתות החברתיות שלך - הכל מהקלות של מכשיר כף היד שלך.


  • לנהל את המלון שלך מכל מקום wix hotel

שמירה על אתר האינטרנט של המלון שלך בצורת עצה העליון הוא חלק חשוב של ההצלחה של העסק שלך. עכשיו עם תכונות מתקדמות של Wix App להישאר מעודכן קל יותר מאי פעם! נוח לעקוב אחר כל ההזמנות שלך במקום אחד, לעזור לך לנהל את ההזמנות שלך לבדוק את הזמינות שלך במבט אחד. אם אתה נמצא מחוץ לסידורים ואורח שיחות להזמין, לא להזיע! אתה יכול לבדוק את הזמינות שלך ולהזמין אותם ישירות מהטלפון שלך. ברגע שאתה על גבי מי בודק פנימה והחוצה אתה יכול לעקוב אחר החשבוניות שלך לנצל את היכולת של Wix Engage גם!

  • תמונות

צלם תמונות באמצעות המכשיר הנייד שלך, העלה אותן ישירות למנהל המדיה של האתר שלך עם היכולת לערוך במקום (חיתוך, סיבוב ואפילו הוספת מסננים מדהימים). בנוסף, תוכל להוסיף תמונות אלה ישירות למוצרים, פוסטים בבלוגים וכו '
 

הפוסט הזה יעבור מעת לעת עדכונים בכל פעם שיתווספו כלים חדשים לאפליקציית וויקס

וויקס מתפתחת כל הזמן ורוצה לעזור לנו לבנות אתרים מרהיבים ונוחים לתפעול,

רוצים לבנות אתר עוד היום?

דברו איתי ונתחיל.

 

477 צפיות0 תגובות
bottom of page