

איך להקים את
האתר הנכון לעסק שלכם?
כזה שגם נראה מעולה ומחמיאים עליו וגם מושך את הלקוחות האידיאליים?
בלי להיות טכנולוגיים או להבין בבניית אתרים
בליווי מלא מא' עד ת'
אז החלטתם שהגיע הזמן לבנות אתר מקצועי ומדהים לעסק שלכם
כזה שייצג את העסק ברמה הכי גבוהה, יעשה ללקוחות וואו בעיניים והם יגידו: ״...איתו אני רוצה לעבוד, ממנו אני רוצה לקבל שירות, ממנו אני רוצה לקנות...״
כזה שיתאים לתקופה,
שיעבוד 24\7 גם שאתה בחופשה!
יכול להיות שאפילו ניסיתם לבנות אתר כזה לבד,
וגיליתם שזה אולי יותר מידי עבודה, שיש המון דברים ללמוד ושזה לא יוצא כמו שחשבתם.
ועכשיו בא לכם לעשות את זה נכון,
שהיה אפקטיבי ומקצועי!
אז התחלתם לבדוק ולחפש עזרה בתחום, מישהו שיבנה לכם את האתר והתבלבלתם אפילו עוד יותר!
כי פתאום נראה שיש אינסוף אפשרויות ואינפורמציה זה מרגיש כמו חתיכת פרוייקט, ואתם לא יודעים איך לגשת לזה בכלל ומאיפה להתחיל.
-
מה אני צריך באמת שיהיה באתר?
-
איזה תוכן לשים שם?
-
האם אני צריך גם מעצב וגם מתכנת?
-
איפה אני אבנה את האתר?
-
וורדפרס/וויקס?
-
כמה זה צריך לעלות?
בקיצור בלאגן גדול.
אז אם זה המצב אצלכם כרגע,
המאמר הזה בול בשבילכם!
אני רוצה לעשות לכם סדר בדברים האלו כדי שתוכלו ליצור את האתר הכי נכון לעסק שלכם, בלי כאבי ראש, בלי לבזבז זמן וכסף מיותר על דברים שאולי אפילו לא תצטרכו.
נתחיל מלהבין כמה דברים
אז למה לבנות אתר זה פרויקט כזה מורכב?
(מה יכול לקרות אם לא תעשו את זה נכון, וקצת תחפפו בדרך)
אתר הוא נכס, משהו שמשקיעים בו כמו שצריך והוא משרת אותנו לכמה שנים קדימה, ולכן חשוב לעשות את זה נכון. ובגלל שמדובר בתהליך שלוקח לפחות חודשיים-שלושה, ומכיל בתוכו המון החלטות ומרכיבים - אם הפרויקט הזה לא מנוהל נכון - יכולות לצוץ גם המון בעיות, ויגרמו לבעל העסק להתבאס על התוצאה הסופית.
אילו בעיות יכולות לקרות?
בקצרה על סוגי הבעיות הבסיסיות שכנראה תתקלו בהן יכולות להיות:
אפיון ועיצוב נכונים של האתר הם חלק בלתי נפרד מהתוצאה הרצויה שלנו מאתר, אם אתם לא גאים בו ובאיך שהוא נראה, אם הוא לא נראה מקצועי, אם קשה להבין מה קורה בו (=אפיון לא מדוייק) , אם הטקסטים לא תמיד קריאים, אם הוא לא נראה חלק מהעסק, אם הוא לא מעוצב כמו כל הנראות של העסק, אם הוא לא מותאם למכשירים…. בקיצור - לא גמור ולא מכבד את העסק ואתכם ואתם לא שלמים איתו והוא כנראה לא ישמש אתכם בעסק.
1 // אפיון ועיצוב
לבנות אתר זה דבר אחד ולתפעל אותו זה דבר אחר, ולכן הבחירה בטכנולוגיה (= הפלטפורמה, כמו וויקס ו- וורדפרס ) שאיתה יבנה היא קריטית, אם ברשותכם אתר שאתם לא יודעים לתפעל אותו, אם כל שינוי קטן מצריך איש מקצוע (לפעמים תוספת או שינוי עולים עוד הרבה כסף) ואם אתם מוצאים את עצמכם מנסים שעות להבין מה לעשות וללמוד את המערכת (כן,כן, אפילו מערכת כו וויקס צריך ללמוד)...אתם כנראה מבזבזים המון זמן וכסף! לכו לעשות את מה שאתם טובים בו ואוהבים לעשות!
2 // טכנולוגיה
תוכן ושיווק האתר לא טוב ולא מניע לפעולה - אם המסרים הכתובים לא ברורים ולא מניעים את הגולשים לפעולה הרצויה - כנראה שלא יהיו לכם פניות דרך האתר, אולי גם לא יהיו מכירות ובאופן כללי האתר לא ישמש את העסק ככלי שיווקי ומכירתי.
3 // תוכן ושיווק
ונמשיך לכמה דברים שחשוב לדעת
מה אתם חייבים לדעת לפני שאתם בוחר מישהו שיבנה לכם אתר לעסק
ומבלי למרוח את זה לכמה חודשים
ובלי לבזבז המון כסף על דברים אולי אפילו לא צריך?
לפני שתפנו או תחפשו בונה אתרים או מעצב אתרים אני ממליצה לעשות קצת שיעורי בית ולהכיר כמה מושגים בסיסיים, ולשאול את עצמכם כל מיני שאלות, בהתאם לכך שתפנו לאיש המקצוע תוכלו לשאול אותו את השאלות הנכונות ולבדוק אם הוא מתאים לכם.
1// להבין את מבנה העסק: מוצרים, קהלי יעד, בידול
שאני מדברת על להבין את העסק אני מדברת על הדברים הבסיסיים:
-
לדעת להסביר על השירותים/מוצרים, מי קהל היעד של כל שירות וכו'
-
צריך לדעת לספר על העסק, במילים פשוטות
-
לחשוב על התוכניות שיש לכם לעתיד העסק
כשמבינים את העסק לעומק, קל יותר להבין איך להביא אותו לידי ביטוי בתוך האתר ולהחליט כמה עמודים יהיו, מה יהיה התוכן בכל עמוד (תמונות, טקסטים, טפסים) על אילו שירותים/מוצרים לתת דגש ואיך להציג אותם, מהי הפעולה שאנחנו רוצים שהלקוח יעשה: יקנה דרך האתר, ישאיר פרטים? אילו פרטים חשוב שהוא ישאיר על עצמו?
למשל:
2// איך לגרום לאתר לעבוד טוב שיווקית
כדי להקים אתר צריך הבנה שיווקית של מבנה האתר, בעצם מה הגולש יראה שיכנס לאתר, איך לגרום לו לעשות פעולות שדיברנו עליהן (ליצור קשר, לרכוש מוצר או שירות…)
-
האם צריך חיבורים לפלטפורמות שיווקיות כמו מערכת דיוור (איך נדאג שיחזרו לאתר?)
-
פופ-אפים ולמה הם חשובים?
-
איך ליצור חוויית גלישה באתר כדי לעודד אנשים זרים להשאיר פנייה או לבצע רכישה בחנות?
-
איך נדאג שמנועי החיפוש של גוגל יכירו את האתר ואיך נתאים את האתר לחיפוש בגוגל?
3// בניית שפה עיצובית ייחודית
איך נביא את העסק לידי ביטוי באופן ויזואלי באתר באופן כזה שכל אחד יזהה את העסק בכל המדיות ובראשן האתר!
שאנחנו מעצבים אתר חשוב לדאוג לבחירת צבעים נכונה גם באתר, בחירת תמונות, בחירת סוג הפונט, באילו אלמנטים גרפים נשתמש שיתאימו למותג ולשפה העיצובית.
חברות רבות לבניית אתרים מציאות תבניות לבניית אתרים וכך מוזילות משמעותית את עלות הפרויקט - אך כאן לא תהיה מספיק יחודיות לעסק באתר.
5// כמה זה עולה? ממה מורכב המחיר של האתר?
מחיר הקמת אתר מורכב מכמה פרמטרים וכל תוספת משפיעה על המחיר:
-
מה יהיה באתר? כמה עמודים יהיו בו?
-
האם ידרשו תוספות? למשל חנות, סליקה, אוטומציה, חיבור ל-CRM וכו׳
-
עיצוב מותאם אישית מול אתר "תבנית" מוכנה שמוכרים למלא עסקים כמו שלכם - אפשר לבחור תבנית להזין תוכן ויש לנו אתר! או לעצב אתר האתר בהתאמה אישית לעסק. חברות רבות עושות "פס ייצור" לאתרים כדי להוזיל את מחיר הקמת האתר - אך לרוב לאתר לא תהיה הייחודיות המדוייקת לו.
-
תוכן וקידום האתר - האם אתה תספק את התוכן או שבונה האתרים ידאג לספק לך? אפשר כמובן לכתוב לבד, אבל כתיבה מקצועית תהיה נכונה ומדויקת לשפה הכתובה של האתר שתותאם לקהל היעד, לקידום האתר, לנגישות.
-
נקודה חשובה שמשפיעה על המחיר ומסכמת את כל הדברים שדיברנו עליהם עד כה היא בחירת איש\אשת המקצוע להקמת האתר ולכן השארתי אותה לסעיף האחרון לחלק זה, יש כל מיני בעלי מקצוע שיוכלו לעזור בהקמת האתר, בונה אתרים, מעצב, מתכנת, מאפיין…. ואולי משהו אחד שיעשה הכל?
-
בואו נראה מה האופציות:
-
מאפיין - ידע לתכנן את האתר (איך האתר יעבוד, אילו עמודים יהיו באתר, ממה הם יהיו מורכבים, איפה ימוקם כל טקסט, תמונה וכפתור…)
-
מעצב - ידע לקחת את כל החומרים הויזואלים, התמונות, הטקסטים, הכפתורים, לבחור את הצבעים ולהכניס אותם לאפיון.
-
בונה אתרים - יקח את העיצוב שעשה המעצב ויוציא ואותו לפועל = יקים את האתר.
-
מתכנת - אחד שידע לכתוב קוד ולהקים אתר מאפס, להקים מערכות מורכבות וייחודיות לאתר ועוד המון דברים
-
ויש כמוני, אני מאפיינת, מעצבת ובונה אתרים - ללא קוד, כן, כן, המערכות להקמת אתרים מאפשרות להקים אתר ללא כל ידע בתכנות וכך מאפשרות לי לעשות הכל בעצמי ומבחינתכם - הכל במקום אחד!
4// מה היכולת שלכם לתפעל את האתר אחרי הבניה
להקים אתר זה דבר אחד אבל לתחזק אותו זה סיפור אחר,
צריך לדעת לעשות את זה, יש פלטפורמות כמו וויקס שענין התחזוקה הוא שולי ממש ויש אתרים כמו וורדפרס שצריך להבין איך זה עובד ומה צריך לעשות.
תפעול אתר מתחלק בדרך כלל לשני חלקים:
-
עדכוני מערכת ותוספים (בוורדפרס) - כן, צריך ללמוד איך עובדת המערכת (לא סיפור גדול, כן צריך להבין מה לעשות כדי שלא יהרס או יפול האתר)
-
ניהול שוטף - כמו להעלות פוסטים לבלוג, להוסיף המלצות, להעלות קורס חדש לאתר, לנהל חנות וירטואלית ועוד...תלוי כמובן מה יש באתר.
זה המקום להיות כנים עם עצמכם...אם תוכלו לעשות את זה לבד או לא,
ואגב עסקים רבים בוחרים לקחת איש מקצוע לניהול האתר כי לפעמים הבחירה בפלטפורמה מורכבת הכרחית לעסק...נדבר על זה עוד בהמשך.
איך בפועל נראה תהליך הקמת אתר-
בשיטה שלי שלא רק משמש ככרטיס ביקור, אלא ממש מושך לקוחות ותורם למיתוג העסק?
שיטת Youxi להקמת האתר הנכון לעסק
פרויקט הקמת האתר
הוא פרויקט משותף לכם ושלי,
הוא דורש עבודה משנינו,
ההצלחה שלנו היא אחת!
אחרי כמה שנים טובות והיכרות עם לקוחותי יצרתי שיטה להקמה נכונה של העסק,
כזו שתרגיש בה בטוח,
כזו שתעשה לכם את כל החוויה של הקמת אתר למרגשת,
כזו שתגרום לכם להרגיש שאתה ואת בידיים טובות,
כזו שתעזור לכם לשמור על שגרת עבודה,
עם ליווי אישי בכל התהליך ומענה לכל שאלה.
1// נתחיל משיחת היכרות - ההכירות הראשונה שלנו
שיחת ההיכרות שלנו היא אותה שיחה שנעשה ככול הנראה בטלפון תהיה לנו הזדמנות ראשונה להכיר, אתם תספרו לי על העסק ואני אשאל שאלות על העסק ועליכם בעבר, בהווה ובעתיד (לאן אתם שואפים, מה אתם מתכננים לעתיד של העסק, מי הלקוחות, האם יש לוגו, שפה גרפית, מי כותב או יכתוב עבורכם את הטקסטים, איפה אתם משווקים ואילו כיוונים חדשים לשיווק אתם מתכננים, שכן גם האתר הוא חלק משיווק של העסק.
-
בתום השיחה תהיה לי תמונה כללית על הפרויקט (מה יהיה בו, אילו עמודים יהיו באתר ועוד…) כדי להכין ולשלוח לכם הצעת מחיר מדויקת בשקיפות מלאה, כמה זמן יקח לנו להקים את האתר, וכמה יעלה.
-
ואתם תקבלו ממני אינפורמציה רבה שתעשה לכם סדר כבר בשלב בשיחת ההכירות הראשונה:
-
אפיון ראשוני של האתר
-
תדעו איזה סוג אתר יהיה לכם
-
תדעו אילו עמודים יהיו באתר
-
תדעו איזה פלטפורמה לבניית אתר מתאימה לכם
-
תדעו אילו אנשי מקצוע נוספים ישתלבו בפרויקט במידת הצורך * ותקבלו כבר במקום הצעת מחיר!
2// נמשיך שיחת התנעה - הבסיס לדרך נכונה
שיחת ההתנעה היא נקודת המוצא של הפרויקט, היא הבסיס לדרך הנכונה, מסודרת ויעילה!
-
שיחת ההתנעה (שתתקיים אצלי בסטודיו או בזום) נקיים שיח אישי ומקצועי על מהות העסק, הסיפור מאחוריו, צרכים, שאיפות וחלומות, כל דבר שיכול לעזור לי ללמוד על העסק, נרד לפרטים הכי קטנים
-
נאפיין את הלקוחות של העסק והגולשים שיגיעו לאתר, מי הם? מה הם מחפשים? מה הם צריכים? ואיך האתר יפתור להם בעיות? ואיפה אנחנו נכנסים לתמונה? אפיון הגולשים יעזור לנו למקד את עיצוב האתר והשפה הכתובה שתהיה באתר (כי חשוב שהיא תתאים לגולשים ושהם יבינו את המסרים שאנחנו לא שם להביר
-
בשיחה נתחיל לאפיין את האתר ולראות איפה כל דבר ישב בקווים כלליים (ארחיב בהמשך על מה זה בכלל #אפיון)
-
נדבר על עיצוב, תספרו לי על סיגנונות העיצוב שאתם אוהבים, מה יושב לכם בראש ועוד כל מיני.
-
אספר לכם על התהליך שנעבור יחד, תקבלו ממני כמה מושגים חדשים בתחום שיעזרו לכם להתחיל להתמצא בעולם הקמת האתרים, כדי הכל התהליך יהיה לכם ברור ופשוט.
-
נעבור על פרטים טכניים שיתמכו בתהליך כדי שיהיה מסודר ויעיל כמו: חלוקת משימות, מציאת ספקי משנה תומכים במידת הצורך (כותבי תוכן, אנימטורים וכו') נבנה בניית גאנט ונקבע תאריך להשקת האתר.
בסוף השיחה אשלח לכם סיכום מסודר (לא צריך לרשום או לזכור דבר):
-
עם כל שלבי העבודה - מה צריך לעשות ומתי.
-
תקבלו ממני קצת שיעורי בית (אני אשלח אותכם לשוטט קצת ברשת, לחפש אתרים שאתם אוהבים וגם כאלה שממש לא, אילו צבעים אתם אוהבים ואילו אתם ממש לא רוצים לראות באתר וכל זה כדי שאוכל להכיר אתכם עוד, מה אתם אוהבים, אילו סגנונות עיצוב מדברים אליכם וגם מה שלא) ככל שאכיר אתכם טוב יותר כך הפרויקט יעבור באופן הכי חלק!
-
תצאו מהפגישה עם המון אינפורמציה, אנרגיות טובות וסדר, תדעו בדיוק מה הולך להיות בתהליך הקמת האתר.
3// שלב אפיון האתר
שלב חשוב מאוד להקמת אתר אפקטיבי!
האפיון נותן מסגרת רעיונית להבנת מטרות העסק כך שהאתר ישרת אותו בצורה הטובה ביותר וכולל גם מחקר שוק- חיפוש אחר אתרים דומים, מתחרים וטרנדים. את האפיון תקבלו במסמכים שלדיים- Wireframes - המייצגים את האתר במצבו הגולמי בו נתאר בצורה מילולית וויזואלית היכן יופיעו התכנים, התמונות, הכפתורים, האלמנטים, הטפסים ועוד.
באפיון נתאר את הפעולות שאנחנו רוצים שהגולשים יעשו באתר, לרכוש מוצר ואיך? לקרוא פוסט בבלוג, להרשם לדיוור, ליצור קשר ועוד…
בסוף שלב האפיון הדברים יתחילו להתבהר
-
תקבלו ממני מסמך מפורט עם כל מה שהולך להיות באתר.
-
תדעו איך האתר יפעל, מה יוביל למה, ומה יהיה בכל עמוד.
-
תדעו אילו חומרים אתם צריכים להכין לאתר (טקסטים, תמונות...ועוד)
-
במידה ותחליטו לעבוד עם כותב תוכן האפיון יועבר גם אליו להמשך עבודה
4// שלב עיצוב ובניית האתר
הגענו לשלב שאני הכי אוהבת - עיצוב האתר!
זה השלב שהאתר ממש מתחיל לרקום עור וגידים, עכשיו שיש לי תמונה מלאה על החלומות שלכם, מה אוהבים ומה לא, אחרי שסיימנו לאפיין את האתר ואנחנו יודעים איך הוא יהיה בנוי נעבור לשלב השפה העיצובית המתווה את הטון לכל עמודי האתר.
נבחר צבעים, פונטים, תמונות, אלמנטים, אייקונים, כפתורים, רקעים אשר יתאימו לרוח המותג ולקהל היעד ויעניקו חווית גלישה נעימה ונגישה. כדי להיות יעילים ולחסוך זמן יקר נתחיל את שלב העיצוב בהקמת עמוד הבית, הוא יתן לנו את הטון והשפה הגרפית לעיצוב כל האתר.
בשלב זה שיש לנו עמוד בית מעוצב וסופי ואפשר לרוץ על כל עמודי האתר בהתאמה לעמוד הבית ולהפוך האפיון לאתר פעיל ומעוצב, נזין את התכנים ונעלה תמונות, נפעיל כפתורים וקישורים, נחבר כתובות וטפסים, נתממשק למדיות חברתיות, נעלה פוסטים לבלוג ומוצרים לחנות, נקפיד להנגיש את האתר ונתאים אותו לגדלי מכשירים שונים (מסך מחשב, אייפד וניידים)
ולבסוף נערוך בדיקות כדי לוודא שהכל פועל ועובד.
בסוף חלק זה יהיה לכם אתר!


מאפיון לעיצוב

5// שלב אחרון ומרגש! הדרכה על מערכת הניהול והשקת האתר!
הרגע הגיע! אחרי שאפיינו, עיצבנו ובנינו את האתר הגיע הזמן להעלות אותו לאוויר ולפרסם אותו. שניה לפני- כדי שתוכלו לנהל אותו לבד תקבלו ממני הדרכה אישית על מערכת הניהול כדי שתוכלו לצאת לדרך עצמאית.
(אני תמיד פה בשבילכם).
בניית אתר הוא תהליך מורכב. בעזרת שיתוף פעולה ותכנון מוקפד נוכל גם להנות מהדרך.
אני כאן כדי לעזור לכם בכל דבר, להנחות אתכם בכל צעד וצעד.
יחד נשיק אתר שהייתם שותפים להקמתו, לבחירות ולהחלטות שנעשו בו. האינטרס הוא משותף ובסוף הדרך תהיו גאים בתוצאה. כמוני. אתר ידידותי, נגיש, מרשים ומקצועי.
מה יקרה בעסק שלך לאחר השקת האתר
אתר איכותי ומקצועי, המייצג את העסק שלכם באופן ייחודי מאפשר חשיפה למוצרים ולשירותים שלכם ופותח בפניכם עולם רחב של גולשים ולקוחות פוטנציאלים שלא חלמתם שיגיעו אליכם.
לקוחות רבים העידו שברגע עליית האתר לאוויר, החלה תזוזה משמעותית בעסק. התנועה גדלה, נוצרה התעניינות ומחזור המכירות עלה. זוהי מטרתו של האתר.
חשיפה> התעניינות>רכישה (שירות או מוצר).
סיפורי הצלחה
רוני קרן הלוי, כותבת תוכן וקופירייטרית
רוני פנתה אליי עוד לפני שהקימה את העסק העצמאי שלה באופן רשמי.
רוני ביקשה להקים אתר תדמית המכיל בלוג מקצועי ועמוד שירותים שהיא מציעה לבעלי עסקים.
בתהליך שעברנו יחד רוני הצליחה לחדד ולמקד את השירותים שהציעה באתר ולזהות מי קהל היעד שלה. על אף שבתחילת הדרך לא היתה לה אסטרטגיית שיווק מדויקת הצלחנו לפצח את הכל תוך כדי עבודה ולייצר אתר מרשים מאוד בנראות שלו ובעיקר בתוכן השיווקי המדויק והייחודי לעסק ולקהל הפוטנציאלי שלה.
השפה הכתובה והעיצוב באתר של רוני יוצרים את החיבור לקהל הלקוחות שהיא רוצה שיגיעו אליה.
את האתר של רוני בניתי על בסיס פלטפורמת וורדפרס שמאפשרת לרוני ניהול מלא של התכנים באתר ובבלוג. את הצבעוניות לאתר שאבתי מתוך הלוגו של רוני שגם עבר שינוי במהלך העבודה המשותפת ואף הייתי חלק משדרוגו.
רוני כתבה לי:
"ברגע שחשפתי את האתר בעמוד הפרטי והעסקי שלי בפייסבוק החלה תנועה של פניות מבעלי עסקים שלא היתה לי איתם היכרות מוקדמת. עוד לפני ששיווקתי באופן ממומן את האתר הצלחתי להכניס פרויקטים מדהימים שהגדילו לי את ההכנסה והכניסו אתגר ועניין לעסק שלי. קרן ידעה לאפיין, לבנות ולעצב עבורי אתר מרשים, מקצועי וידידותי שאני ממש נהנית להשוויץ בו והיתה קשובה לאורך כל הדרך להתלבטויות ולשאלות שלי".






הדס אופיר, בעלת מידעל'ה- חידות מתגרדות.
הדס הגיעה אליי מתוך הבנה שהעסק הזה הוא חלום חייה ועל כן תרצה לעבוד עם אנשי מקצוע שיסייעו לה בפרויקט הגדול של הקמה, בנייה ועיצוב האתר.
מכיוון שהדס היא אישה שאוהבת ללמוד ולעשות התחלנו לעבוד יחד ויצרנו תוכנית עבודה מסודרת.
באתר של הדס היה צורך לעבוד על שני מישורים במקביל- עיצוב ובניית אתר עם חנות וירטואלית ועבודה מול מאיירת שעבדה על האיורים, הלוגו ועיצוב המוצרים. המטרה הסופית היתה לייצר להדס אתר שבו תוכל לנהל את האתר באופן עצמאי- להזין תכנים לבלוג, לספרייה, ולהעלות מוצרים לחנות האונליין שלה.
האתר החדש של הדס נבנה על מערכת וויקס, מערכת המאפשרת לה שליטה מלאה בכל מה שקשור בניהול האתר והחנות הווירטואלית, האתר עוצב בהתאמה למיתוג וללוגו של העסק והותאם לחוק הנגישות. במהלך העבודה המשותפת סיעתי להדס ליצור בית לעסק, שיכלול את כל מה שהיא צריכה כדי לפרסם, לשווק ולקדם את המוצר החדש שלה ולהכין את השטח לקראת מוצרים נוספים.
במהלך התקופה מכרה הדס מאות מוצרים הישר מהאתר - אין סיפוק גדול מזה. בניית האתר הוא חלק לא מבוטל מהצלחת העסק הייחודי של הדס.
הדס כתבה לי:
קרן הקימה אתר לעסק החדש שלי, שהכיל מספר דפים, בלוג וחנות. העבודה איתה היתה חוויה מצוינת והמחיר הוגן מאד. קרן הקימה עבורי אתר יפה וידידותי למשתמש. אבל מהעבודה איתה הרווחתי הרבה יותר מזה: טיפים על כתיבה שיווקית, על קידום האתר ואפילו על תמחור המוצרים... אחרי שהאתר הושלם נעזרתי בהדרכות המצולמות הממוקדות שלה, וגם הצקתי לה באינספור שאלות שעל כולן ענתה בסבלנות ראויה לציון. בקיצור - אני ממליצה לעבוד איתה!




במאמר הזה הבנו שיש יש שתי דרכים להקמת אתר:
1/
לבנות אתר באופן עצמאי
לחקור, ללמוד ולהתנסות בתחום חדש שטרם התנסתם בו.
2/
להבין שבכל תחום מקצועי יש את המומחים שלו
ובכדי להקים אתר מניב, ידידותי לגולשים, נגיש ואפקטיבי כדאי להשקיע באופן חד פעמי באיש מקצוע עם ניסיון, תיק עבודות וידע שיוכל לקדם, לחשוף ולמנף את העסק שלכם לגבהים שלא חלמתם עליהם.
תודה שקראתם את המאמר...הוא היה ארוך ושווה כל דקת קריאה!
אני מאחלת לכם המון הצלחה (במיוחד אם בחרתם לקבוע איתי שיחה :))
מחכה כבר שנכיר ונמצא את הדרך המשותפת להקים את האתר שלכם.
בדרך להצלחה משותפת.
ביי בינתיים.
קרן
