top of page

אין לי כסף לבנות אתר: מהן האופציות שיאפשרו לך למצוא תקציב להקמת האתר?

עודכן: 29 בנוב׳ 2019


אחת ההתנגדויות הכי גדולות שאני שומעת לבניית האתר זה "יקר לי" או בעצם "אבל אין לי כסף לבנות אתר עכשיו". כבעלת עסק בעצמי, אני לא יכולה שלא להבין את ההתנגדות הזו. כולנו צריכים לנהל את התקציב של העסקים שלנו בצורה חכמה ולחשוב על כל הוצאה. תהליך בניית האתר הוא תהליך שדורש משאבים, אי אפשר להתעלם מכך - וכמו כל השקעה בעסק גם ההשקעה הזו מחייבת לעצור ולבדוק את התקציב.


מצד שני, בניית אתר יכולה להוביל להגדלת ההכנסות בעסק ולהזדמנויות חדשות שמגיעות דרך הפלטפורמה השיווקית הכל כך חשובה הזו. החלטתי לנפץ כמה מיתוסים בנושא בניית אתר ולהציע כמה אופציות שונות, בתקציבים שונים.


אין לי כסף לבנות אתר: מהן האופציות שיאפשרו לך למצוא תקציב להקמת האתר?

 

בניית אתר באופן עצמאי

היום יש פלטפורמות רבות שמאפשרות בניית אתר באופן עצמאי. כן, אי אפשר להגיד שזה פשוט וקל, כמו שמבטיחות פלטפורמות מסוימות. בניית אתר לבד דורשת המון מחקר ולמידה אבל היא יכולה לחסוך עבורכם את ההשקעה בשעות העבודה של בונה האתרים ובתהליך מולו.

עם זאת, אני ממליצה בחום להיעזר בכל זאת בבעל מקצוע ולקבל לכל הפחות הדרכה מתאימה לבניית האתר. הדרכה שמלווה אתכם שלב אחר שלב, לפי שעות, מאפשרת לכם לבנות את האתר לבד אבל לקבל את ההכוונה המקצועית בין שלבי העבודה.


אתר מינימלי - עם פיתוח נוסף בהמשך

הרבה בעלי עסקים מגיעים לתהליך בניית אתר עם המון ציפיות. הם רוצים הכל - אינספור עמודי תוכן, אפליקציות מתוחכמות, חיבורים לממשקים ומערכות, אתרי קורסים ועוד ועוד. לא תמיד כל הדרישות האלו נמצאות בהלימה עם המקום שבו העסק נמצא.

אפשר לבנות את האתר שלב אחר שלב. מומלץ להתחיל מהעמודים הבסיסיים של עמוד בית, אודות, עמודי שירותים, יצירת קשר ובלוג ולהמשיך ולפתח את האופציות הנוספות בהמשך.

אם אתם מתכננים בעתיד להקים חנות וירטואלית, אתם לא חייבים להשקיע עכשיו את התקציב בפיתוח חנות, אם עדיין אין לכם מוצרים. תוכלו להוסיף את החנות בהמשך ולערוך שינויים בהתאם. אם יש לכם כרגע שני שירותים ואתם מתכננים בעתיד להוסיף, תוכלו כרגע לבנות רק עמודי שירותים אחדים ובהמשך לפתח עוד עמודים.


שימוש בתבנית מוכנה - ללא שינויים

שימוש בתבנית מוכנה שבונה האתרים לא צריך לשנות בה אלמנטים משמעותיים מאפשר לבנות אתר בתקציב נמוך יותר מאשר בניית אתר מאפס על בסיס תבנית חדשה או יצירת התאמות מיוחדות.

בשלב הראשון, תוכלו לבחור תבנית אחת מתוך התבניות המוצעות על ידי בונה האתרים ופשוט להכניס אליה את התכנים והעיצוב הגרפי המתאים לעסק שלכם. באתר שלי Bblogging תוכלו למצוא תבניות מוכנות להקמת אתר בסיסי עם בלוג.


תהליך בניית אתר הוא תהליך מותאם אישית לכל עסק ובתוכו יש הרבה פרמטרים שקובעים את התקציב. אם אין לכם תקציב גדול תוכלו להתחיל בקטן ולהתקדם שלב אחר שלב, ממש כמו העסק שלכם שממשיך להתפתח ולצמוח כל הזמן.

90 צפיות0 תגובות
bottom of page