top of page

עמוד נחיתה באתר, כל היתרונות!



אחד הכלים בנפוצים היום בבניית קמפיין פרסום לעסק,
שירות או מוצר הוא עמוד נחיתה.

לקוחות רבים מגיעים אלי עם השאלה איפה הכי כדאי להם לבנות את עמוד הנחיתה,

בפוסט נסקור שני אופציות לבניית עמוד נחיתה,

שתיהן טובות ויתנו מענה לעמוד נחיתה.

מה זה עמוד נחיתה?

עמוד נחיתה הוא אחד הכלים השיווקיים החזקים היום,

עמוד מכירה עוזר לנו לחשוף את העסק לקהלים חדשים,

למקד מכירה, לאסוף לידים,

ולהגדיל את רשימת התפוצה.

יש לו יתרונות רבים ומגוונים.

(על כך ועוד תוכלו לקרוא במאמר ממש כאן)


איפה בונים עמודי נחיתה?

עמודי נחיתה נוכל לבנות דרך מערכות דיוור, ונוכל לבנות גם באתר.

לכל מערכת היתרונות והחסרונות שלה.

 
מערכות דיוור (כמו רב מסר, viplus)

מאפשרות לנו פלטפורמה חינמית לבניית עמודי נחיתה,

אך הן מאוד מוגבלות מבחינת עיצוב ומסורבלות.

יתרונות:
  • התממשקות קלה מאוד למערכת עם מערכות ניהול לקוחות (crm) - העמוד בנה בתוך המערכת.

  • תופסי ההרשמה שנשלב באתר ירכזו את ההרשמות (הלידים) בתוך רשימה ייעודית שניצור בתוך המערכת.

  • לרוב מערכת חינמית (אך לא תמיד).

חסרונות:
  • עיצוב עמוד נחיתה במערכת הדיוור מאוד מוגבל, יהיה קשה מאוד להתאים בשלמות לנראות של העסק.​

 
​אתר

לבניית עמוד נחיתה כחלק מאתר יתרונות רבים.

עמוד הנחיתה הוא עמוד אינטרנט לכל דבר, מעין מיני אתר שיש לו מסר אחד. ולכן, אם נשלב אותו באתר שלנו, זה יהיה נוח מאד - פשוט עוד בניית עמוד.

יתרונות:

כשנבנה את עמוד הנחיתה כחלק מהאתר נוכל לשמור על מרכיבים רבים של העסק:

  • כתובת העמוד (הדומיין) תהיה כתובת האתר (url) - שלכם!

  • עמוד נחיתה שנבנה בתוך האתר הפך להיות אחד מהנכסים האינטרנטיים שלנו ולא תלוי במערכת חיצונית נוספת.

  • כמו כל האתר גם את עמוד הנחיתה נוכל לקדם במנועי החיפוש כמו שאנחנו מקדמים את כל האתר (seo).

  • נשמור בקלות על שפה ונראות ויזואלית אחידה של עמוד הנחיתה כחלק מהעסק.

  • נוכל להשתמש באלמנטים וויזואלים שנמצאים באתר.

  • נשמור על צבעוניות אחידה לעסק.

  • נשתמש באותם פונטים כמו באתר.

  • נוכל להתממשק עם מערכות ניהול לקוחות (crm).

  • נוכל להציג ולהסתיר את העמוד בכל עת ולפי הצורך,

  • נוכל לשכפל את העמוד לשימושים חוזרים ולשנות אלמנטים בקלות.

  • נוכל לשלב בקלות את מערכת הדיוור, crm, באתר (באמצעות תפסים לאסוף הלידים לרשימות בתוך מערכת הדיוור).

חסרונות:
  • כדי לבנות לבד נצטרך להכיר את המערכת או להיעזר באיש מקצוע.

  • אם אין לנו אתר נצטרך לשלם על דומיין ואחסון.


לסיכום:

עמוד נחיתה נוכל לבנות במערכת הדיוור או בתוך האתר,

נוכל גם לשלב בין המערכות בצורה חכמה וגם פשוטה.

לפני שנחליט נבחן מהו המקום שיהיה לנו הכי נכון ונוח לבנות בו את העמוד,

אם נתן לאיש מקצוע לבנות או נבנה לבד, ומה היכולת שלנו מבחינה מקצועית?

עמוד הנחיתה צריך לשרת את העסק,

ואותנו בעלי העסק בדרך הכי נכונה וייחודית לנו.​

 

​יש לכם שאלות?

30 צפיות0 תגובות
bottom of page