top of page

5 סיבות למה לא לבנות את האתר שלכם לבד



כמעט כל עסק היום צריך אתר.

זוהי עובדה מוגמרת. אתר אינטרנט הוא נכס גדול לעסק שלנו, הוא מאפשר לנו לשווק את עצמנו, להציע מוצרים שונים, לספר על העסק ועל מה שקורה בו ולספק בית קבוע, אמין ומקיף שבו יש את כל המידע על מה שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו.

הפלטפורמות השונות מאפשרות לנו לבנות אתר תדמית לגמרי לבד, אבל השאלה החשובה היא האם באמת כדאי לחסוך את עלויות העבודה של בונה האתרים ולבנות לבדנו את האתר? האם האתר שניצור בסופו של דבר יעשה עבורנו את העבודה וישרת את המטרה שלנו?

רגע לפני שתתחילו לבנות אתר לבד, הנה 5 סיבות מדוע עדיף לדעתי לפנות לבעל מקצוע כדי לבנות אתר תדמית איכות לעסק שלכם.

1. איש מקצוע הוא...איש מקצוע:

עולם בניית האתרים הוא אמנם עולם מבלבל, שבו יש אינספור בוני אתרים שמציעים לנו חבילות, הצעות, אפשרויות ועוד, אבל אנשי המקצוע המיומנים, אלו שלמדו את התחום ומכירים אותו היטב, אלו שכבר אפיינו, בנו ועיצבו אתרים מוצלחים, הם כתובת עדיפה על פני הניסיון לבנות לבד.

בונה אתרים שלמד את התחום, צבר בו ניסיון ומכיר אותו היטב יודע איך הדברים אמורים לעבוד מאחורי הקלעים. הוא לא רק יוצר אתר מעוצב ואסתטי, אלא חושב על אפיון נכון, חוויית משתמש, על נגישות ועל קידום האתר בהמשך הדרך. אלו מושגים שכדאי להכיר היטב לפני שמתחילים לבנות אתר.

2. יש פער בין מה שאנחנו חושבים שאנחנו רוצים ובין מה שצריך באתר תדמית

כשאני פוגשת אנשים שבנו אתר לבד ופונים אליי לבנות אתר תדמית חדש אני תמיד שואלת איך הייתה החוויה שלהם בבניית האתר. הם מספרים שבראש הייתה להם תמונה מסוימת של כל מה שצריך ורצוי שיהיה באתר תדמית מקצועי, אבל בפועל האתר היה חסר מאפיינים רבים שדרושים לאתר מקודם ובולט.

האם אתם מכירים מושגים כמו אופטימיזציה, כותרות H1-6, מטא תגים, אינפוגרפיקה, אפיון אתר, פלטפורמה לאתר תדמית, נגישות ו-SEO? המושגים האלו הם רק חלק מהדברים שכדאי להכיר כשבונים אתר לבד. בונה אתרים מקצועי מתייחס למושגים האלו ועובד לפיהם. כתוצאה מכך, אתם מקבלים אתר מדויק יותר.

3. האם יש לכם זמן? לבונה אתרים יש לוח זמנים מוגדר.

בונה אתרים מקצועי מקציב לעצמו זמן לכל פרויקט של בניית אתר. אתם כלקוחות יודעים מתי תקבלו את האתר המוגמר. מי שבונה את האתר לבד, תוך כדי עבודה, יכול להיכנס לפרויקט ארוך טווח וזמן, כידוע, הוא גם כסף. בונה אתרים מקצועי מתייחס בהצעת המחיר שלו לטווח הזמנים והוא אחראי לעמוד בו.

4. חסכון כספי

זוהי סיבה קצת מוזרה לעבוד עם איש מקצוע. הרי תצטרכו לשלם עבור בניית אתר לאדם אחר, וזה - לא פעם, השיקול המוביל כשמחליטים לבנות אתר תדמית לבד.

בעצם, איש מקצוע חוסך לכם כסף – מומחה לבניית אתרים מונע מכם את בזבוז הזמן, מונע טעויות שעליהן תצטרכו לשלם...והרבה, מכוון אתכם בדיוק למטרה ובונה עבורכם אתר הרבה יותר מתפקד ואפקטיבי מול הלקוחות שלכם, כך שבעצם יש פוטנציאל גדול יותר לרווח.

5. אפיון ועיצוב שמתאימים בול לעסק שלך

אפיון ועיצוב – שני דברים חשובים כל כך בדרך לאתר מוצלח. האפיון הוא למעשה תוכנית הפעולה שלנו בדרך לבניית אתר – אילו עמודים וממשקים יהיו באתר, את הפרטים יתחברו יחד, מה תהיה החוויה שיעבור הלקוח שלכם במהלך הגלישה באתר, כזו שתתן לו את התחושה שהוא בדיוק, אבל בדיוק במקום הנכון.

העיצוב חייב להתאים ויזואלית לעסק שלכם – המיתוג, התמונות, בחירת הצבעים באתר – כל אלו צריכים להתחבר יחד לשפה אחת שמספרת את הסיפור של העסק ופונה לקהל היעד שלכם בצורה הכי טובה.

בניית אתר היא עבודה לכל דבר, היא דורשת שעות עבודה ארוכות, הרבה מאד תכנון, בדיקת השוק והמתחרים, הכרות עם מונחים ומושגים חשובים והקפדה על האלמנטים שבונים אתר מוצלח.

בונה אתרים מקצועי יוכל לעשות זאת עבורכם ולחסוך לכם הרבה מאד זמן וכסף.

יש לכם שאלות?

רוצים לשמוע עוד?

13 צפיות0 תגובות
bottom of page